Savremena verzija kultnog nakita.
Brendovi sa istorijom tokom svog postojanja obrasli su kodovima i simbolima od kojih je izgrađen njihov DNK. Za Tiffany & Co. to su srebro, patentirana nijansa plave boje, verenički prsten Tiffany Setting… Majstori imaju dovoljno izvora inspiracije iz sopstvenih arhiva za decenije koje dolaze.
To jasno ilustruje primer kolekcije Atlas, predstavljene 1995. Rimski brojevi, koji su postali deo nakita i dali ime kolekciji, referenca su na brojčanik sata na ramenima titanovog Atlasa, koji se nadvio nad glavnim butikom Tiffany na Petoj aveniji, istim onaj koji je junakinja Odri Hepbern sa nadom gledala u filmu Doručak kod Tifanija.
Dakle, 26 godina kasnije, Rid Krakof, kreativni direktor Tiffany & Co., predstavio je novu, smeliju interpretaciju kolekcije. Uzimajući za osnovu ikonski motiv rimskih brojeva, majstori su ga učinili relevantnijim za savremene klijente uz pomoć oštrih uglova, novih materijala i, naravno, dijamanata.
Kolekcija Atlas X sadrži tri različita motiva: zatvoreni, otvoreni i X. Prva dva imaju oštre uglove i uvećani su za smeliji vizuelni efekat. Konture rimskih brojeva stvaraju kontrastne odsjaje i senke, dok motiv X transformiše nakit u grafička umetnička dela.