Gucci je objavio limitirano izdanje satova sa timom gejmera iz celog sveta.
Ekipa Fnatic eSports-a je gledala Guccijev show u prvom redu u Milanu, a sada je Alesandro Mikele odlučio da lansira sat zajedno sa igračima. Tim uključuje ljubitelje računarskih igara iz celog sveta.
Satovi su posvećeni predstavnicima tima u igri League of Legends, a članovi tima postali su ambasadori brenda. Modna kuća Gucci će lansirati igru u svojoj mobilnoj aplikaciji Gucci Arcade. Sat i igra će se zvati Gucci Dive.
Sat sadrži logotip Fnatic, okvir i indekse sa timskom crnom i narandžastom šemom boja, kao i Gucci “GG” logotip, za koji je kompanija napomenula da takođe označava “good game” u video igrama. Biće dostupno samo 100 pojedinačnih časovnika, koji se prodaju isključivo putem interneta za 1.150 funti (1.430 USD).
Dizajn su razvili sami igrači. Novi sat će biti od čelika, sa brojčanikom prečnika 40 milimetara, dvostrukim logotipom i gravurom sa brojem primeraka.
Pored timske opreme, Fnatic nudi sezonske kolekcije sopstvene odeće. Kompanija je ranije lansirala artikle sa drugim modnim brendovima, uključujući Champion i Hello Kitty.