Volimo, ali to ne govorimo. Mislimo: podrazumeva se. Ali uprkos tome što su naše drage osobe uvek tu, život je zaista suviše kratak da im ne bismo pokazali da nam je stalo – svakog dana.
Kao univerzalna pokretačka sila svega lepog i odvažnog, upravo se ljubav nametnula kao inspiracija za četvrtu SUPERHERO kolekciju koju su nam predstavili Mastercard i NURDOR. Najlepša emocija u kolekciju je utkana kroz stihove našeg talentovanog muzičara Kendija, Samo prava ljubav, Prava ljubav se lako nosi, Harmonizuj Univerzum, kao i prepoznatljive vizuale koji oslikavaju lajtmotiv kampanje.
Moderne, a udobne komade u stilu ulične mode, izrađene od organskog pamuka, lako ćete učiniti delom svoje svakodnevice. Ženski, muški i dečiji komadi u trendi crnoj, beloj i puder roze boji, kojima se ove godine pridružuje i omiljeni modni aksesoar, ceger, predstavljaju ne samo idealan poklon za najdraže, već i najlakši način da ponesete poruku ljubavi svuda sa sobom.
“Ljubav je moj glavni pokretač, tema koja je uvek u trendu, a sada nam je možda najpotrebnija ikada”, naglašava Kendi čije je stihove Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd, na efektan način uklopila u dizajn ovogodišnje SUPERHERO kolekcije. “Već imam nekoliko favorita koje ću sigurno nositi”, dodaje muzičar.
SUPERHERO kolekcija dostupna je na www.superhero.rs platformi za onlajn donacije, a donacijom naznačenog iznosa na poklon dobijate odabrani ‘ljubavni’ artikal. Na raspolaganju su vam i jednokratne ili ponovljene donacije, isključivo onlajn, putem platnih kartica, a prikupljeni iznos namenjen je izgradnji nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, čije se otvaranje očekuje naredne godine. Na ovaj način, ljubav možete simbolično pokloniti i nekome koga možda ne poznajete, ali kome će vaša podrška neizmerno značiti, a to je nešto što će vas ispuniti neopisivim osećajem sreće.
Putem www.superhero.rs platforme do sada je prikupljeno 7 miliona dinara što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi.
“SUPERHERO kampanja je važna jer nas na vrlo kreativan način podstiče da budemo humani. Hajde da budemo primer! Hajde da budemo superheroji”, poručuje nam Kendi, a mi vas pozivamo da na ovaj jednostavan način počnete da poklanjate ljubav svakog dana!