Pivo od pet zvezdica: Održano finale jedinstvenog Heineken® takmičenja u točenju piva

Ukoliko ste mislili da je točenje piva samo jedan „jednostavan potez“, Heineken® PourFection Lab događaj najbolji je pokazatelj da je ipak reč o pravoj umetnosti. Uzbudljivo takmičenje, održano u Beogradu okupilo je osam najveštijih barmena iz Srbije, od kojih je Slobodan Veljković poneo prestižnu titulu šampiona koji će predstavljati našu zemlju na globalnom Heineken® Star Quality finalu u Amsterdamu!

Publika je imala jedinstvenu priliku da se bliže upozna sa umećem točenja piva, u skladu sa Heineken® Star Serve ritualom — pet preciznih koraka koji garantuju vrhunski kvalitet, savršen ukus, serviranje i nezaboravni doživljaj svake čaše Heinekena .

„Ponosni smo što putem ovog jedinstvenog takmičenja možemo da predstavimo najbolje barmene Srbije koji svojom posvećenošću i veštinama oslikavaju upravo ono što Heineken® predstavlja, vrhunski kvalitet bez kompromisa u svakom gutljaju. Kada se svaki korak u procesu točenja piva izvede pravilno, uz razumevanje suštine same pripreme i posluživanja, rezultat dolazi u vidu vizuelnog savršenstva i piva od pet zvezdica koje donosi novu dimenziju uživanja – za one koji ga toče, kao i za naše potrošače koji ga konzumiraju“, izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga kompanije Heineken Srbija.

Program je otvorio poznati radio voditelj Predrag Popović Pop, koji je na svoj autentičan način predstavio pravila: svaki barmen dobio je samo jedan pokušaj da impresionira sudije, sertifikovane Heineken® Draught Master-e Aleksandru i Aleksu, koji su prošli prestižnu globalnu „Train the trainer“ obuku i ušli u ograničen krug od oko dvadesetak ljudi na svetu koji imaju ovaj sertifikat od 2022. godine, kada je Star Quality program pokrenut.

Pogrešan nagib čaše, isprekidani mlaz piva ili neadekvatno skidanje pene mogu u potpunosti promeniti ukus i kvalitet napitka. Zato kriterijumi za pivo od pet zvezdica u okviru Heineken® Star Serve rituala podrazumevaju temeljno ispiranje čaše, kako bi bila čista i hladna, točenje pod uglom od 45 stepeni za postizanje idealne pene da bi pivo zadržalo svoju svežinu i balansiran ukus, uklanjanje viška pene i provera njene visine. Na samom kraju, poentira se serviranjem čaše s logotipom okrenutim ka potrošaču.

Navedenim koracima prethodi i značajan segment proizvodnje piva, u okviru koje Heineken® koristi 100% prirodne sastojke zaslužne za osvežavajući ukus od prvog gutljaja, dok proces odležavanja traje 28 dana kako bi se osigurao kvalitet bez kompromisa za koji je potrebno vreme.

Pored takmičarskog dela događaja, u okviru posebnog Experience room-a, prisutni su mogli da saznaju nešto više o svim pomenutim ali i dodatnim informacijama koje slikovito ilustruju proces proizvodnje piva. Istaknute su i razne zanimljivosti o vodećem premijum brendu, koji neprestano postavlja standarde u veštini točenja i serviranja piva na svetskoj sceni i na domaćem tržištu.
Dinamičnu atmosferu, koja je trajala do kasnih večernjih sati, upotpunio je i muzički set popularnog DJ Peppe-a.

Promo