Za mlađu generaciju!
Jedna od najvećih kompanija za proizvodnju igračaka, Lego, izdvojila je 50 miliona dolara za decu pogođenu COVID-19.
“Pošto je mnogo porodica u karantinu, a milioni drugih imaju problema sa poslom, hranom i nedostatkom medicinske nege, Lego fondacija i Lego grupa udružili su snage kako bi pomogli deci tokom karantina”, navodi se u saopštenju kompanije.
Sva sredstva biće donirana za decu kojima je pomoć najpotrebnija kako bi im omogućili pristup učenju kroz igre koje će im pomoći da razviju veštine potrebne za život. Kompanija je takođe pokrenula inicijativu „Let’s Build Together“ putem društvenih mreža sa hashtagom #letsbuildtogether, uz pomoć kog prikuplja nove ideje za podučavanje dece zasnovane na igrama.
“Ne možemo dozvoliti COVID-19 da odloži obrazovanje dece. Moramo podržati svu decu, uključujući i decu iz najugroženijih slojeva društva, kako bi ona i dalje imala pristup obrazovanju i razvila potrebne veštine”, rekao je Džon Gudvin, generalni direktor Lego fondacije.