Hejli Biber: Kako je kraljica glaze & glowy izgleda dospela na svoj tron

Čini se da je ove godine kraj eri bračnih parova koji se pojavljuju u istovetnim kompletima. Prvi nam na pamet padaju Bekamovi u koži od glave do pete, a ima ih još dosta. Na ovaj fenomen nam je skrenuo pažnju jedan skori izlazak Hejli i Džastina Bibera. Njih dvoje su nekada bili simbol “duha vremena” zbog zajedničkog stila tipa “sportista iz devedesetih susreće senzualnu estetiku” (kako ih je opisala Alison Bornstejn, njihova stilistkinja za Tik-Tok). Takve slike Biberovih sada odlaze u porodični spomenar.

Dok je nedavno u Njujorku lansirala najnoviji proizvod svoje Rhode kompanije, Hejli Biber je u jednom danu promenila tri izgleda i u svakom blistala bez premca. Uobičajeno je da slavne ličnosti odaju počast svojim projektima naročitim modnim izborima, kako bi postigli (sa manje ili više uspeha) glavni marketinški cilj – spojiti advertajzing sa sadržajem. Crveno u odeći gospođe Biber nije izabrano slučajno. Time je 26-godišnja manekenka i preduzetnica pokazala da zna pravila biznisa, jer je svoj novi proizvod, s ukusom jagode, svaki put povezala odećom u boji tog voća. Suprug ju je pratio na pres konferencijama i zaustavio se u jednoj poznatoj poslastičarnici, da bi za suprugu kupio desetak krofni. Sa ukusom jagoda, naravno. Gospodin Biber je takođe privukao pažnju, mada ne baš poželjnu u ovoj prilici. Supruzi je parirao u Roman Roy majici koja se prodaje na dečijem odeljenju supermarketa Volmart, i košta sedam dolara. Noseći uz to sivu duksericu i trenerku isečenu do kolena, dobitnik nagrade Gremi je uspešno izbegao svaki susret sa stilom, ponašajući se kao da je tu slučajno. Posvećen ležernoj silueti, 29-godišnji muzičar je kombinaciju upotpunio kroksicama na čarape i ružičastom bejzbol kapom. Koju je u jednom trenutku čak stavio na glavu preko kapuljače dukserice.

Iako se više ne smatra krikom originalnosti niti privrženosti da se slavni parovi obuku slično, modni stručnjaci i dalje traže da njihove energije budu u skladu. To se ovoga puta nije dogodilo. Ako će Hejli angažovati čitav glam tim stilista kako bi pokazala da izgleda najbolje što može u jednoj poslovnoj prilici, onda bi bilo dobro da svog pratioca ubedi da uradi isto. Dok su dobrodušni komentari isticali kako se suprotnosti privlače, oni zluradi su primetili: „Ona je sve, a on je samo Ken“. Kada su u pitanju njihovi ansambli van dužnosti, svi vole da vide Biberove kako se prepuštaju ukusu hirovite mladosti. Recimo, viđeni su na ručku u jednom tržnom centru, gde se Džastin umotao u bakino heklano ćebe i pačvork pantalone, dok je kod nje sve bilo preveliko, od belih pantalona i crne kožne jakne do štrikane kape. Ali, kada je u pitanju podrška poslovima supruge, trenerke treba sačuvati za afterparti. 

Dok je kod nas Džastin Biber bio poznatiji mnogo pre supruge, u njihovoj domovini stvari stoje obrnuto. Hejli je na venčanju, pre četiri godine, uzela njegovo prezime, ali time nije naškodila činjenici da potiče iz jedne od američkih šou-biznis dinastija. Tata Stiven Boldvin je glumio u klasicima kao što je Rođen četvrtog jula pre nego što je postao otac Hejli i njenoj sestri Alaji, koje je dobio sa dizajnerkom Kenijom Deodato. U stvari, otac je bio taj koji je stariju ćerku upoznao sa Džastinom Biberom pre desetak godina, pošto su zajedno otišli na njegov koncert.

Danas slava najmlađe od Boldvinovih ne dolazi sa glumačke scene, nego sa modne. Možda bismo o njoj pisali kao o balerini, da tu strast nije morala da napusti zbog povrede stopala. Hejli je radila za mnoge luksuzne brendove, a posebno je bila predstavljena u kampanjama za Tommy Hilfiger i Ralph Lauren. Pojavila se u časopisima pre nego što je debitovala na modnoj pisti sa 18 godina i ubrzo bila fotografisana je za američki Vogue i Teen Vogue. Brzo je uspostavila veze u i u modi i u šou-biznisu. Više od deset godina održava prijateljstvo sa Kendal i Kajli Džener, i od tada se kreće (i dobro snalazi) u krugovima rijaliti dinastije Kardašijan. Gostovala je u emisiji Saturday Night Live 2009. godine sa svojim slavnim ujakom Alekom Boldvinom, koji se može pohvaliti opsežnom filmografijom. (Tu su još dvojica poznatih ujaka, glumci Vilijam i Dejvid). Dobila je ulogu ljubavnice u muzičkom spotu Kodija Simpsona On My Mind, a 2015. pokazala voditeljsko umeće na dodeli MTV evropskih muzičkih nagrada. Na velikom platnu, pojavila se u dokumentarcu Američki mim i prilično učvrstila kao influenserka, sa talentima u rasponu od modelinga do otvaranja pivskih flaša zubima. U razne njene profesionalne poduhvate ubraja se udaja za pop zvezdu Džastina Bibera, što je takođe u skladu sa izjavom koju je Hejli Biber dala još pre punoletstva: “Slava je porodični biznis moje porodice”. Par se venčao u jesen 2018. na „tajnoj ceremoniji“, ali su održali drugo, mnogo ekstravagantnije venčanje već naredne godine. 

Nakon što je ustalasala svet lepote svojim bronde frizurama u spoju plavih i smeđih tonova, te glaziranim noktima sa krofnama, Hejli   Biber je poslednja poznata ličnost koja je predstavila sopstveni brend i postigla munjeviti uspeh. Prošle godine je lansirala liniju za negu kože Rhode i uz pomoć vernih pratilaca – nekih pedesetak miliona ljudi – stvorila zaštitni znak, glaze and glowy izgled.

Foto: Profimedia

Tekst: Milica Đorđević