Jesenja sezona je pred nama, a samo želimo da “ukus” mora i leta još malo potraje. Ne želimo da se odreknemo ni zdrave i lagane hrane, poput svežih salata i čorbica od povrća.
Kompanija “La Linea Verde” osluškuje naše potrebe tokom čitave godine, te nam priskače u pomoć pažljivo upakovanim salatama i ohlađenim gotovim čorbama. Nema sumnje da ste ove proizvode razdraganog dizajna već viđali u raznim marketima, no da li ste znali da potiču iz Italije? I da nam spremaju još zanimljivih artikala!
Rukovodilac komercijalnog sektora La Linea Verde, Irena Dani, otkrila nam je tajnu porekla, pripreme i kvaliteta brenda, kao i sve o ukusnim dodacima u asortimanu, koji će vas posebno radovati.
Voleli bismo da čitateljke Grazie pre svega upoznamo sa ovom porodičnom firmom. Možete li nam malo predstaviti brend i načine vašeg poslovanja?
Mi smo italijanska kompanija koja se bavi proizvodnjom opranih, svežih salata i uvozom ohlađenih gotovih čorbi i veggie burgera. Sarađujemo sa velikim supermarketima. Osnovna misija našeg brenda je da našim potrošačima pružimo mogućnost da svakodnevno jedu zdravo i ukusno , štedeći vreme u kuhinji.
Pored proizvodnih lokacija u Italiji, Španiji i Francuskoj, odlučili ste se za pokretanje proizvodnje i u Srbiji. Šta nas je izdvojilo na tržištu za takvu odluku?
Srpsko tržište je mlado i daje veliki potencijal i kao takvo nas je privuklo da istražimo I razvijemo artikle našeg asortimana. U trenutku kada smo odlučili da uložimo u razvoj ovog tržišta, salate ovog tipa još nisu postojale na srpskom tržištu. Kako volimo inovacije, ovo je bio odličan izazov za nas.
Možda “na prvu” ne bismo primetili, ali proizvodi nose naziv “DimmidiSi” – Dimmi-di-si, u prevodu sa italijanskog Reci-mi-da. Veoma šarmantno i primamljivo. Zašto baš vašim salatama i čorbicama treba da kažemo DA?
Analizom navika naših potrošača došli smo do zaključka da sve manje vremena imamo u kuhinji i upravo zbog toga smo razvili artikle koji rade za nas štedeći vreme u kuhinji, dodajući poseban ukus obrocima koje spremamo. Baš zbog ovih osobina artikala naši potrošači svakodnevno izgovaraju DA. Naše ambicije ne vode se samo prodajom, već se trudimo da rešimo potrebe kupaca i pružimo najbolju ponudu i najbolje potrošačko iskustvo.
Pored opranih salata u kesici, ponudili ste nam i pakovane mix salate? O čemu se tačno radi?
Obrok salata je porcija zdravih, ukusnih i svežih sastojaka koji su dovoljni za jednu porciju zdravog obroka. Vrlo su lepog dizajna, zgodne su za poneti, jedna obrok salata može stati u jednu prosečnu žensku torbu. Skoro smo predstavili reklamu na našim društvenim mrežama, da bismo se približili potrošaču i odgovorili na sva pitanja u slučaju potreba.
Sveže čorbe donose nam neke nove mediteranske ukuse?
Baš tako, ukuse Italije smo preneli na četiri čorbice iz našeg asortimana. Tipična čorba Minestrone je laka, zdrava, puna povrća i pravljena je kao kod kuće. Približava nam ukus doma, i umanjuje distancu između Srbije i Italije. Ostale tri čorbice upotpunjuju ukuse ostalih tipičnih regija u Italiji.
Da li imate još neko veggie iznenađenje u asortimanu?
Dimmidisi brend predstavlja snažan brend u sektoru zdravih namirnica. Osim burgera koje smo plasirali sa našim dugogodišnjim partnerima u planu nam je da proširimo dijapazon veganskog asortimana. Ovo jeste asortiman koji značajno raste na našem tržištu. Naši sledeći projekti obuhvatiće artikle koji su i veganskog tipa. Primetili smo da potrošači sve više imaju i grade svest o zdravim namirnicama. Stoga će nam biti veoma drago da taj put zajedno prođemo.
Gde sve možemo kupiti ove zdrave i ukusne proizvode?
Svi naši proizvodi mogu da se kupe u međunarodnim lancima u Srbiji sa kojima već sarađujemo i u drugim evropskim zemljama. Kao lideru na tržištu, zadatak nam je da udovoljimo nepcu našeg potrošača, a sledeći izazov nam je da postanemo lideri u svetu gastronomije.
Tekst: Promo
Foto: Promo