Do sledećeg uspeha uz Privilege bankarstvo

Živimo brzo, zatrpani smo obavezama, a svaki dan predstavlja novi izazov. Čini nam se da briga imamo i previše, pa se nameće pitanje – Kako obezbediti bezbrižnost, a istovremeno postići sve svoje ciljeve.

Nemamo rešenje za sve probleme, ali za one finansijske pronašli smo odgovor. Ključ je u Privilege konceptu bankarstva. Ova usluga vam omogućava da bez stresa upravljate vašim finansijama. Kako? Tako što štedi vaše vreme, pruža vam osećaj sigurnosti, te vam ostavlja prostor za ono što je zaista važno – porodicu i prijatelje.

U razgovoru sa Oliverom Zulović, segment menadžerom za affluent klijente u OTP banci, približavamo vam savremeni koncept bankarstva koji život čini jednostavnijim.

Olivera Zulović, segment menadžer za affluent klijente

Kome je namenjen Privilege poslovni model?

Privilege poslovni model kreiran je kao odgovor na specifične potrebe klijenata, koji zbog svog načina života, ali i načina na koji koriste bankarske usluge, zahtevaju poseban, personalizovan pristup. Ovaj bankarski model namenjen je pre svega onima koji žele dodatnu podršku pri svakodnevnim bankarskim transakcijama, kao i u investicionim i kreditnim procesima. Privilege status pre svega određuje visina zarade ili depozita, a celokupan pristup osmišljen je tako da im obezbedi ekskluzivnu uslugu, ali pre svega da im olakša svakodnevno upravljanje finansijama. Uz stalnu podršku i finansijske savete, našim Privilege klijentima omogućavamo da se posvete onome što im je najvažnije, dok mi brinemo o njihovim bankarskim potrebama.

Koje su ključne prednosti koje ovaj koncept bankarstva nudi?

Ovakav model donosi brojne pogodnosti, poput telefonske linije sa opredeljenim timom stručnjaka, koji su tu kako bi klijentima u najbržem roku odgovorili na sve zahteve i pružili im potrebne savete. Pored toga, tu su i druge prednosti kao što su povoljniji kurs za menjačke poslove, ali i povoljniji uslovi za kreditiranje i štednju. Takođe, saradnja sa našim partnerima donosi i dodatne pogodnosti, kao što su ekskluzivni popusti. Uz to, banka kontinuirano ulaže u obuke i usavršavanje svojih savetnika, kako bi dodatno unapredila nivo usluge.

Na koji način ovaj segment OTP banke može doprineti ostvarenju ciljeva klijenata?

Naši savetnici pažljivo prate životne, ali i profesionalne promene kod klijenata, te na osnovu tih informacija pružaju preporuke koje najbolje odgovaraju njihovim trenutnim i budućim potrebama. Naravno, ukoliko su zahtevi specifični, uključujemo i dodatne stručnjake iz različitih sektora banke, kako bismo im ponudili celovita i konkretna rešenja. Takođe, važno je napomenuti da naši klijenti nisu ograničeni na dolazak u filijalu, jer sve konsultacije mogu da se obave online putem, čime se omogućava maksimalna fleksibilnost i ušteda vremena.

Ovaj vid premijum bankarstva donosi i „povlašćen“ status celoj porodici. Šta to tačno podrazumeva?

Svi članovi porodice, koji prenesu svoja primanja u OTP banku, mogu koristiti sve privilegije ovog modela, čak i ako ne ispunjavaju pojedinačne kriterijume za ulazak u Privilege segment. Cilj je da svakom članu porodice omogućimo iste pogodnosti, kako bi zajedno uživali u beneficijama koje donosi ovaj bankarski model.

Da li postoji neka posebna pogodnost ili usluga u okviru Privilege segmenta, koja je izuzetno popularna među klijentima?

Značajne uštede svakako donosi obavljanje menjačkih poslova po srednjem kursu, pa je to jedna od prednosti koje klijenti često koriste. Povoljniji uslovi kod kreditiranja i štednje svakako u značajnoj meri olakšavaju njihove finansijske planove. Mnogi klijenti takođe koriste i pogodnost organizacije sastanaka na lokaciji koja im najviše odgovara, izvan standardnih poslovnica. Ipak, najveći broj klijenata kao glavne benefite ističe stručne savete, prioritetni pristup i komunikaciju putem online kanala.

Svakako, pored svega ovoga tu su i Privilege događaji, koji nude priliku za umrežavanje i razmenu ideja, sa drugim uspešnim pojedincima i poslovnim liderima, a time klijentima otvaramo mogućnost za nova poslovna partnerstva i rast u profesionalnoj sferi.

Ono što je posebno zanimljivo jeste da Privilege koncept bankarstva može biti od pomoći i u slučaju da deca požele da nastave školovanje u inostranstvu. Na koji način?  

Privilege klijenti koji planiraju obrazovanje svoje dece u inostranstvu imaju na raspolaganju podršku naših stručnjaka i partnera za organizaciju studija van zemlje. U saradnji sa INO agencijom, nudimo besplatne konsultacije za odabir univerziteta, izradu aplikacija i sve potrebne korake u procesu prijave. Takođe, pored toga, u ponudi su i specijalni mentorski paketi, koji omogućavaju detaljno vođenje kroz sve faze pripreme za studiranje u inostranstvu, od biranja prave zemlje i univerziteta, do saveta o stipendijama i finansiranju. Ova vrsta podrške pruža sigurnost i uštedu vremena za roditelje i decu, te obezbeđuje pažljivo planiranje svakog koraka. Pored ovoga, svi naši klijenti, mogu koristiti i pogodnosti OTP Junior kartice, koja podstiče finansijsku pismenost kod najmlađih, dok roditeljima nudi bezbrižnost. Ova kartica namenjena je deci i tinejdžerima, uzrasta od 11 do 18 godina. Deca na taj način uče da raspolažu novcem, dok su roditelji uvek sigurni, jer im u svakom trenutku, lako i brzo mogu prebaciti novac na račun. Takođe, dobra stvar je i što roditelji, putem svoje m-bank aplikacije, mogu određivati dnevni limit, te imaju uvid u sve transakcije.

Promo