Koji trpezarijski sto da izabrete, a koji kuhinjski pribor je “in”, šta je sve potrebno za opremanje spavaće sobe – samo su neke od tema za uređenje enterijera koje je JYSK predstavio velikom broju novinara i influensera širom Evrope na online događaju koji je juče održan.
Iz specijalno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je učesnicima predstavio način na koji upotrebljava trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.
“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo da obezbedimo da naši proizvodi uvek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Takođe, želimo da uradimo sve što možemo kako bismo omogućili da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, Rukovodilac asortimana i dizajna u JYSK-u, koja je predstavila trendove i nove proizvode.
Postati održiviji
Jedan od učesnika na događaju bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao Direktor komunikacija i DOP-a u JYSK-u blisko sarađuje sa kolegama iz cele kompanije sa ciljem sprovođenja promena kako bi obezbedili još održivije poslovanje.
“Cilj JYSK-a je integrisanje održivosti u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to da osiguramo na vrhunskom nivou, što znači da smo spremni da ispunimo i više od jednog dela odgovornosti koja nam pripada po tom pitanju borbe protiv klimatskih promena, prodaji proizvoda od održivih materijala i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno da budemo svesni da je pred nama dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.
I uživo i online događaji
Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije potpuno zamenio druženja uživo koja JYSK planira da organizuje u budućnosti. U zavisnosti od ograničenja nastalih na lokalnom nivou zbog pandemije, JYSK i dalje planira događaje uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.
“Kao međunarodna kompanija sa prodavnicama širom Evrope, želimo da budemo “lokalni” u svakom smislu te reči. Ali, sa ovakvim online dešavanjima imamo mogućnost da dopremo do velikog broja učesnika iz više različitih zemalja odjednom, što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lepo pozvati ljude na virtuelno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavsko poreklo. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili”, zaključio je Martin Fyn Aamand, Menadžer za komunikacije i odnose sa javnošću u JYSK-u, koji je istovremeno bio i moderator ovog dešavanja.
PROMO