2023. u svetu Pamele Anderson označila je ulazak u novu eru Holivudske seks bombe. Godinu je započela svojim hit dokumentarcem Pamela: A Love Story, u kojem je preuzela kontrolu nad naracijom, demonstrirajući svoje meko, nežno i odmah dopadljivo prisustvo. Sledeće su bile naslovnice časopisa, a nedavno smo je videli kako zauzima mesto u prvom redu na Nedelji mode u Parizu. Ali jedan zajednički imenitelj između svakog od ovih odvojenih događaja? Pamelin radikalno novi izgled.
Pre nego što se pojavila bez šminke u svom dokumentarcu, ikona pop kulture je rekla da želi da svet vidi njenu prirodniju stranu. Ideja je pretočena u realizaciju kada smo se susreli sa Pamelom u prirodnom izdanju, u intimi njenog doma, ucrtavajući njen život i vreme na najautentičniji način koji smo do sada videli. Potom je bez šminke krasila naslovnicu Women’s Daily Wear magazine, da bi novi pristup lepoti potvrdila tokom Nedelje mode u Parizu, gde se pojavila svežeg, blistavog i nenašminkanog lica. Nepotrebno je reći da izbor zvezde da osnuje sopstveni brend za lepotu, Sonsie, nije mogao biti bolje tempiran. Evo svega što znamo do sada.
Dakle, šta tačno možemo očekivati od Pamelinog novog brenda lepote?
„U potrazi za sledećim brzim rešenjem, izgubili smo iz vida šta je zaista važno. Verujemo da je to zapravo prilično jednostavno – jednostavne formule za podršku zdravlju, iznutra i spolja. Naše ime, Sonsi, oličava naše uverenje da je zdrav izgled duboko povezan sa vašim unutrašnjim blagostanjem.”
Fokus brenda je na pojednostavljenim listama sastojaka i jednostavnim, veganskim formulama. Tu su višestruka hidratantna maska, super-serum i osnovni balzam – trio dizajniran da deluje kao ‘sveobuhvatna rutina za negu kože, održavajući vašu kožu hidratizovanom i sjajnom tokom celog dana.’
Foto: Profimedia, Instagram