Prijanka Čopra lansira sopstveni brend kozmetike Anomaly

Poznata indijska glumica i model Prijanka Čopra najavila je lansiranje sopstvenog brenda kozmetike Anomaly.

Prema rečima zvezde, ona planira da razvije ekološki prihvatljive proizvode koji uzimaju u obzir karakteristike različitih tipova kože. Već samo ime brenda ima određeno značenje: svako od nas je „anomaly“, individualni smo i ovo je divno.

„Nakon što sam koristila gotovo sve proizvode svake linije, otkrila sam da industrija mode i lepote mora da preuzme odgovornost“, kaže Čopra. “Pogotovo činjenica da će naša generacija biti ta koja će biti odgovorna za to gde se trenutno nalazi zemlja. Održivost mi je veoma važna.”

Dakle, kada je glumica i humanitarka smislila da razvije sopstveni brend za negu kose, Anomaly započinjanje sa ekološkim temeljima bila joj je glavna misija. Ali u isto vreme, pristupačne cene su takođe bile veliki prioritet.

„Kao petnaestogodišnjakinji, kada sam išla u Walmart ili Target da kupujem šampone, sve dobre stvari nisam mogla da priuštim. Bilo je tako skupo.”

Zvezda je usmerila svoj preduzetnički duh kako bi pronašla najbolji način da stvori čiste formule visokih performansi koje bi se čuvale u održivom pakovanju po cenama nižim od 6 dolara (svaki proizvod u liniji košta 5,99 dolara).

 “Naše pakovanje napravili smo od 100% recikliranog otpada iz okeana i deponija, a i dalje se može reciklirati. Zidovi [na boci] su mnogo tanji od bilo čega drugog što ćete videti. To nam pomaže da trošimo mnogo manje na ambalažu, na šta većina [kompanija] mnogo troši “, objašnjava ona. “Naš poklopac bočice, na primer, iznosi samo tri centa. Budući da tako malo trošimo na ambalažu, imamo mnogo više novca da bismo se mogli poigrati formulom. Kada je upotrebite, nećete verovati da ovo košta 5,99 dolara. “

Utvrđivanje savršenog rodno neutralnog mirisa za liniju je takođe bilo ključno. “Bilo mi je toliko važno da bude uniseks. Sveže je i čisto. Uopšte ne upućuje na stereotipe o polu. Jednostavno je sjajno”, kaže Čopra.

people.com