Hari Stajls peva, komponuje, stvara modne fantazije sa kreativnim direktorom kuće Gucci, glumi (na jesen ga gledamo u DVA nova filma u kojima ima glavne uloge), ali ono što najbolje radi to je, jednostavno, udovoljavanje ljudima. Kada je lansirao bjuti brend Pleasing, pokazao je da je majstor u tome da usreći prvo sebe, pa onda i fanove jer se svaka njegova kolekcija, bilo da se radi o odeći, lakovima za nokte ili serumu za usta, rasproda brzinom svetlosti.
Za koji dan, tačnije 19. juna, izlazi nova Plesing (mikro) linija kozmetičkih proizvoda, inspirisana letom, za leto, a i nazvana po vrelom letu: Hot Holiday.
U kampanji za nove proizvode Hari nam daje retro-plažni vajb, peskier na pruge, linije od kupaćeg na telu – sve ono što smo već videli u spotu za njegovu pesmu Watermelon Sugar i još mnogo toga.
Tu su nove nijanse lakova za nokte sa letnjim imenima kao što su Beach Ball, Nonna’s Sorbet, Harry’s Chair i Wet Bottoms, a tu je i ulje za telo, Everybody Oil.
A ako ste se ikad pitali zašto Hari obožava lakove za nokte, toliko da je morao da lansira i svoju liniju, umetnik je to obkasnio jednom prilikom.
– Sve je počelo lakovima za nokte, jer je brend prvenstveno bio namenjen tome. Vidim boju na cvetu ili tapeti ili tako nešto i pomislim: Oh, želim to da stavim na svoje nokte! Bio je to zabavan mali projekat, ali tokom pandemije, i kada smo ga na kraju nazvali Pleasing, delovalo je kao da je to mnogo više od samih lakova za nokte. Uvek sam otkrivao da su u mom životu mali trenuci ti koji su mi doneli najveću radost, bilo da je to, znate, noć pod zvezdama ili zalogaj hrane ili sedenje sa prijateljima i razmišljanje.
Nove Hot Holiday proizvode možete pronaći na sajtu brenda pleasing.com.
Tekst: Jelena M.
Fotografije: Profimedia, Instagram