Rijanina vladavina u svetu lepote tek počinje. Neposredno nakon lansiranja Fenty Hair prošle nedelje, pored njenih izuzetno uspešnih brendova Fenty Skin i Fenty Beauty, superzvezda preuzima još jednu ulogu kao zaštitno lice kultnog Dior parfema J’adore.
“Parfem koji sam toliko dugo poznavala i volela, puno znači ženama”, rekla je Rijana u saopštenju brenda objavljenom za WWD. “Posebno se radujem što se pridružujem ovoj avanturi i doprinosim joj kroz svoj svet, svoju priču, svoje korene, kao i kroz svoju kreativnost i ženstvenost.”
Glumica Šarliz Teron, prethodno lice J’adore, čiji su reklamni spotovi i druge reklame za parfem obuhvatali dve decenije, ostaje u Dior porodici, sada kao ambasadorka za negu kože i nakit za francusku modnu kuću. WWD takođe izveštava da će nova kampanja sa Rijanom, snimljena od strane Stivena Kleina, biti predstavljena 1. septembra.
Ova najava označava novu eru za legendarni parfem. Prvi put pušten u prodaju 1999. godine, J’adore je od tada dobio nekoliko varijacija, uključujući verziju bez alkohola nazvanu J’adore Parfum d’eau i J’adore l’Or, čistiju verziju reinterpretiranu od strane Fransoa Kurkdžana, kreativnog direktora za parfeme Dior.
Foto: Profimedia, Instagram