Parfemi su dinamično iskustvo. Oni žive svoj život. Menjaju se. Njihova aromatska lica ukazuju se u drugačijim izražajima od osobe do osobe, od kože do kože. Menjaju se i u vremenu. Menja ih i naše raspoloženje. U različitim klimatskim uslovima oni se preobraze.Maison Crivelli zaustavlja vreme, poziva nas da budemo prisutni u svakom trenutku, punom pažnjom, da bi nam otkrio čulnu interpretaciju prirode u svom njenom sjaju.
Maison Crivelli brend zasnovan je na četiri ključne vrednosti: inovacija, integritet, spori životni stil i poštovanje prema prirodi. Odlikuje ih minimalistički dizajn i ekološki odgovoran odnos. Staklene boce proizvedene su u Francuskoj i Španiji. Kutije su načinjene od papira i ne sadrže plastiku. Celofan koji štiti kutije od habanja proizveden je od biorazgradive celuloze koja se dobija od drveta.
Osnivač brenda, Tibo Kriveli, (Thibaud Crivelli), opisuje sebe kao”emotivnog avanturistu sa dušom botaničara”.Rođen u Parizu, odrastao u predelima koji naginju ka Provansi.Deset godina živeo je u deset različitih azijskih zemalja počev od Kine, gde je njegov zapadnjački senzibilitet pretrpeo brojne uticaje. Naučio se sporijem životnom stilu, punom uživanju u trenutku, razvio na Zapadu neuobičajen empirijski i čulni odnos prema prirodi.Otkrio je plantaže sirovina koje se koriste u parfimeriji, koje su uzburkale njegova čula, navela ga da uroni u ovaj aromatični prirodni svet i stekne iskustva o parfimerstvu na neuobičajen način.
Tradicionalne boje svoje porodice -terakotu, beličastu, antracit i crnu – odabrao je za boje brenda, u čast dalekih italijanskih predaka koji su se odvažili na put u nepoznato.Svaki Maison Crivelli parfem predstavlja jedinstveno delo zasnovano na autentičnom iskustvu.
Kriveli takođe podržava asocijaciju Cœur de Forêt (Srce šume) i učestvuje u razvoju održive proizvodnje pačulija u Indoneziji. Svaka tri prodata Maison Crivelliparfema finansiraju proizvodnju jedne sadnice pačulija.
Maison Crivelli parfeme možete kupiti u Metropoliten parfimeriji u Beogradu ili na metropoliten.rs