Nesvakidašnje mirisno putovanje u Beogradu: VIP masterclass Paola i Tiziane Terenzi

Dobre stvari su lepe, jer je lepo osećati se dobro, slogan je italijanskog brenda luksuznih parfema Tiziana Terenzi, čija svaka kap budi najlepše uspomene i vodi nas na nesvakidašnje mirisno putovanje. Baš takvo putovanje u Beogradu priredili su Paolo i Tiziana Terenzi, brat i sestra i treća generacija parfimera u porodici Terenzi, zahvaljujući DP LUX grupi, jednom od vodećih evropskih distributera brendova parfema i skin care kozmetike.

Na VIP masterclass-u, Paolo i Tiziana su sa odabranim gostima podelili svoje bogato znanje i tajne parfemskog sveta, pružajući učesnicima ekskluzivnu priliku da steknu dublji uvid u proces kreiranja i nanošenja parfema, da se upoznaju sa najnovim trendovima i tehnikama u parfemskoj industriji, direktno od samih kreatora brenda. Bilo je to nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje niche parfema.

Porodična italijanska parfemska kuća postala je jedna od najekskluzivnijih brendova niche parfema na svetu. Simpatije kupaca osvojila je zanimljivom istorijom, veštinom, znanjem i strašću prema stvaranju unikatnih i luksuznih proizvoda. Inspirisani umetnošću i suštinom trenutka, nastali su parfemi jedinstvenog mirisa, zavodljivih nota, zanosnih aroma. Brend Tiziana Terenzi odavno je simbol inovativnosti, umetnosti i prestiža.

Odabranim gostima, renomirani stručnjaci za mirise održali su ekskluzivno predavanje o “layeringu”, sve popularnijem slojevitom nanošenju parfema, a nakon VIP masterclassa, događaj se nastavio na olfaktornoj večeri koja je održana u renomiranom beogradskom restoranu Homa. Ova neponovljiva večera je bila plod inspiracije pet parfema ovog svetski priznatog brenda. Jela su pažljivo kreirana da ožive note i esenciju svakog parfema, a pripremljena su u slojevitom ’’haute cuisine’’ stilu, pod nadzorom talentovanog šefa kuhinje Filipa Ćirića.

Tokom olfaktorne večere, prisutni su imali priliku da istražuju senzorne dubine mirisa i ukusa. Vina vinarije Oszcar Maurer su pažljivo odabrana i uparena sa svakim jelom, kako bi se postigla savršena harmonija ukusa. Posebno odabrana dela klasične muzike stvarala su atmosferu koja je dodatno naglašavala doživljaj svakog parfema. Takođe, specijalno kreirani svetlosni efekti doprineli su magičnoj atmosferi večeri.

O DP Lux grupi:

DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 13 tržišta. DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspešnim saradnjama sa prestižnim brendovima. Svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su najveća distributivna mreža u ovom delu Evrope. Takođe, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfimerja (Belodore, Plaza, L’Occitane), koje posluju u 7 zemalja.

Tekst & Fotografije: Promo