Kada se Lejdi Gaga i modna kuća Valentino sastanu, događa se magija.
Setite se barem fantastične ružičaste haljine s perjem koju je nosila na crvenom tepihu venecijanskog Filmskog festivala 2018. ili plavog odela na ceremoniji Zlatnog globusa 2019. godine. Oba stajlinga koje je kreirao dizajner Pjerpaolo Pičioli, ostavili su svoj trag u modnoj istoriji.
Sada je pevačica, spremna da osvoji svet lepote i postala je lice novog mirisa Valentino Voce Viva. Novi parfem, koji je kreativni direktor Pjerpaolo Pićioli kreirao zajedno sa Valentino Beauty, trebalo bi biti objavljen širom sveta u septembru 2020. godine.
Lejdi Gaga je glas nove generacije, nastavlja da inspiriše milione ljudi širom sveta da ostvare svoje snove. Sa Valentinom, Lejdi Gaga otelotvoruje vrednosti modne kuće i simbol je poštovanja individualnosti i inkluzivnosti. „Budite svoji, volite sebe i nikada se ne odričite svog sna“, kaže Lejdi Gaga.
“Lejdi Gaga personifikuje slobodu, samospoznaju, čisto srce. Njeno učešće u ovoj kampanji podiže simboličku snagu projekta na najviši nivo. Ona je ikona generacije. Njena želja za slobodom, strast prema umetnosti, samosvesti i jednakost su one vrednosti koje su bliske modnoj kući Valentino. Tako sam ponosan na našu saradnju, “rekao je Pjerpaolo Pićioli.