Ponovo je predstavljen najpoznatiji parfem na svetu, Chanel No.5, ovog puta sa novom poznatom ambasadorkom, koja oličava francusku finoću i senzualnost koju predstavlja.
“Marion je bila očigledan izbor za novi film“, objašnjava Thomas du Pre de Saint Maur, šef za mirise i lepotu globalnih kreativnih resursa. „Povratak francuskoj glumici značio je povratak podsvesnoj slici francuske ženstvenosti koja je vrlo bliska duhu kuće. Veza Marion Cotillard sa francuskom kućom takođe je organska i datira s početka njene karijere”. Međutim, ovo je prvi put da će glumica oskarovka biti zaštitno lice parfema.
“Osetila sam direktnu vezu sa No. 5 koji je, više od parfema, umetničko delo. Nešto o čemu sam oduvek sanjala”, kaže ona.
Marion Cotillard upotpunjuje spisak idola koje su dobile titulu lica ove olfaktorne revolucije: od Marilyn Monroe, koja se 1954. godine usudila da govori o golom telu i parfemu, a slede je Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman.
„Ono što mi se sviđa kod Marion Cotillard je to što kada glumi, ona ima takvu kontrakciju koja je istovremeno izuzetno jaka“, dodaje Thomas du Pre de Saint Maur. “Čini se da zna šta je ispravno i živo, potpuno je posvećena. Poput žene Chanel, koja ne beži od sebe, već se suočava sa sobom.” Međutim, izvan svoje lepote i slobodnog duha, glumica oličava nejasan je ne sais quoi francuske elegancije.
U novom filmu o Chanelu No. 5, mesec je karakter za sebe, kako je odlučio režiser Johan Renck. Povezan je sa ženstvenošću, nebeskim telom koje jeste i simbolizuje obnovu. Inspiracija za ovu novu kampanju bila je snažna zaljubljena žena. Pesma Team by Lorde koja je soundtrack filma oda je modernoj ljubavi, gde dva bića govore jednako. “Ples je, poput meseca, ‘treći glumac u ovoj priči'”, objašnjava Thomas du Pre de Saint Maur.
Koreograf Rian Heffington osmislio je ovaj jedinstveni ples, posebno za Marion Cotillard i partnera Jeremie Belingarda. Zaljubljeni se naglo okreću u modernom plesu, koji „sugeriše stvarno saučesništvo između muškaraca i žena, ovo je vrlo prisutna tema tokom celog filma“, dodaje Thomas du Pre de Saint Maur.
Po izboru Virginie Viard, umetničke direktorke Chanel, zlatom vezena haljina, dovršena nakon 900 sati rada, prati svaki potez glumice u njenoj koreografiji poput luksuzne druge kože. „Želela sam da se Marion pojavi u haljini koja je u potpunosti Chanel, prošlost, sadašnjost i budućnost“, objašnjava Virginie Viard.