Bijonse je prošlog maja uz veliku pompu najavljivala svoj prvi pohod na proizvode za negu kose. Potom je u dobro isplaniranom tajmingu obajvila post (nakon dodele Gremija 2024. gde je debitovala na crvenom tepihu sa platinastom bojom kose) sa detaljima o dugo očekivanoj liniji za kosu. “Kosa je svetinja. Putovanje počinje 20. februara”, napisala je pop diva u objavi svog brenda, prikladnog imena: CÉCRED.
Iako se ne pominje, čini se da je inkluzivnost u srcu kolekcije jer se na pratećem reelsu vide pramenovi svih tekstura na modelima različitih nacionalnosti, pola i uzrasta. Pramenovi i pletenice se s ljubavlju neguju, nudeći obećavajući uvid u ono što brend treba da ponudi.
Sledeći post je jednostavno potpisan: „Glasine su istinite. Cécred dolazi. Označite svoje kalendare 20. 2. 2024.“, potvrđujući da su fanovi zaista bili u pravu sa svojim predviđanjima linije za negu kose.
Prošlog proleća, Bijonsin Instagram sadržao je karusel od tri slike, od kojih je prva bila fotografija stilizovanja njene prirodne kose sa tankom peglom za uvijanje i brojnim proizvodima postavljenim na toaletni stočić, za koje pretpostavljamo da su različita ulja za kosu, pene i kreme, sve označeno misterioznim belim etiketama.
Na sledećoj fotografiji se vidi mlada Bijonse kojoj, po svemu sudeći, majka plete pletenice u svom salonu u Hjustonu, dok se u trećem i poslednjem postu vidi iskrena poruka koja potvrđuje ono o čemu smo sve vreme spekulisali. Osim toga, to je dalo sladak uvid u Bijonsine rane početke, ali i sve ono što sledi.
Foto: Profimedia, Instagram