Kompanija Dahlia priredila je jedinstven događaj predstavnicima medija, u Botaničkoj bašti u Beogradu. Prisutni su simbolično obeležili Međunarodni dan zaštite životne sredine, upoznajući se sa preko 15 proizvoda iz nove linije Botanika koja je inspirisana prirodom, uživaju u edukativnom programu kroz obilazak Staklenika i predavanje primarijus dr Gorane Isailović, predsednice Medical Spa asocijacije.
Iskazujući zadovoljstvo, u godini jubileja kada kompanija Dahlia obeležava vek trajanja u novom ruhu, prisutnima su se na događaju obratile dame koje stoje ispred ove kompanije.
„Od kako smo pre godinu i po dana preuzeli poslovanje kompanije, u sinergiji sa međunarodnom kompanijom Siberian Wellness, neumorno radimo na tome da oživimo tradiciju dugu 100 godina, da osnažimo postojeće brendove i da tržištu predstavimo potpuno nove. Zato je današnje okupljanje poseban trenutak za nas u kompaniji Dahlia jer zvanično predstavljamo našu novu liniju proizvoda, Botanika. Današnji događaj nije slučajno upriličen baš u prostoru Botaničke bašte, jer reflektuje našu posvećenost ljubavi prema prirodi. Saradnja sa Institutom za botaniku Jevremovac biće nastavljena već početkom jeseni kada planiramo i sadnju koje će obogatiti biodiverzitet ove zelene oaze u srcu Beograda, čime ćemo zajedno doprineti i zaštiti životne sredine čemu smo trajno posvećeni“, rekla je Dragana Orlandić, generalna direktorka kompanije Dahlia.
„Botanika nije samo linija proizvoda za negu kože, ona predstavlja spoj naše ljubavi prema biljkama i prirodi, i utkana je kako u odabir sastojaka tako i u svaki stvoreni proizvod ove linije. Naša želja je da korisnici Botanike dožive trenutak opuštanja i bliskosti sa prirodom, upravo onako kako smo ga mi doživeli osmišljavajući i kreirajući proizvode. Preko 15 novih proizvoda za negu lica, kose i za intimnu negu, kao i kupke koji čine liniju Botanika su plod predanosti i posvećenosti naših timova da prirodu približimo svakodnevnom životu, pružajući nežne i efikasne proizvode sa ekstratktima voća i biljaka koji su autentični za podneblje Srbije za negu cele porodice“, navela je Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia,dodajući dasu proizvodi iz linije Botanika već dostupni u bolje snabdevenim apotekama, a da će već sledećeg meseca celokupna linija biti raspoloživa i u okviru ponude Dahlia web prodavnice.
Predsednica Medical Spa asocijacije, primarijus Dr Gorana Isailović i dermatovenerolog je zajedničkom šetnjom i interaktivnim delom programa predstavila spa medicinski tretman po principu šumskog kupatila, uz fokus na samostalnoj primeni ove vrste terapije u prirodi, poput obližnje šume ili parka, sa ciljem efikasnog upravljanja stresom. Povodom dana zaštite životne sredine, gde je važno približiti se prirodi, osetiti i poštovati njen damar, istakla je i da linija kozmetičkih proizvoda Botanika koja sadrži esencije prirodnih komponenti, podjednako prati naš ritam lepote i podržava integritet i zdravlje kože.
Da podsetimo, kompanija Dahlia ove godine proslavlja 100 godina poslovanja, oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja. Posvećena proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda, svojim korisnicima pruža različite benefite i zadovoljava sve potrebe tržišta. Uz poznate brendove kao što su Brion i Becollino, novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu predstavlja spoj snage tradicionalnih i modernih tehnologija.
Foto: Promo Dahlia, Unsplash