Kompanija Dahlia predstavila novu liniju proizvoda Botanika

Proizvodi za negu cele porodice inspirisani prirodom

Dahlia

Kompanija Dahlia priredila je jedinstven događaj predstavnicima medija, u Botaničkoj bašti u Beogradu. Prisutni su simbolično obeležili Međunarodni dan zaštite životne sredine, upoznajući se sa preko 15 proizvoda iz nove linije Botanika koja je inspirisana prirodom, uživaju u edukativnom programu kroz obilazak Staklenika i predavanje primarijus dr Gorane Isailović, predsednice Medical Spa asocijacije.

Dahlia

Iskazujući zadovoljstvo, u godini jubileja kada kompanija Dahlia obeležava vek trajanja u novom ruhu, prisutnima su se na događaju obratile dame koje stoje ispred ove kompanije.

Dahlia

„Od kako smo pre godinu i po dana preuzeli poslovanje kompanije, u sinergiji sa međunarodnom kompanijom Siberian Wellness, neumorno radimo na tome da oživimo tradiciju dugu 100 godina, da osnažimo postojeće brendove i da tržištu predstavimo potpuno nove. Zato je današnje okupljanje poseban trenutak za nas u kompaniji Dahlia jer zvanično predstavljamo našu novu liniju proizvoda, Botanika. Današnji događaj nije slučajno upriličen baš u prostoru Botaničke bašte, jer reflektuje našu posvećenost ljubavi prema prirodi. Saradnja sa Institutom za botaniku Jevremovac biće nastavljena već početkom jeseni kada planiramo i sadnju koje će obogatiti biodiverzitet ove zelene oaze u srcu Beograda, čime ćemo zajedno doprineti i zaštiti životne sredine čemu smo trajno posvećeni“, rekla je Dragana Orlandić, generalna direktorka kompanije Dahlia.

Dahlia

„Botanika nije samo linija proizvoda za negu kože, ona predstavlja spoj naše ljubavi prema biljkama i prirodi, i utkana je kako u odabir sastojaka tako i u  svaki stvoreni proizvod ove linije.  Naša želja je da korisnici Botanike dožive trenutak opuštanja i bliskosti sa prirodom, upravo onako kako smo ga mi doživeli osmišljavajući i kreirajući proizvode. Preko 15 novih proizvoda za negu lica, kose i za intimnu negu, kao i kupke koji čine liniju Botanika su plod predanosti i posvećenosti naših timova da prirodu približimo svakodnevnom životu, pružajući nežne i efikasne proizvode sa ekstratktima voća i biljaka koji su autentični za podneblje Srbije za negu cele porodice“, navela je Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia,dodajući dasu proizvodi iz linije Botanika već dostupni u bolje snabdevenim apotekama, a da će već sledećeg meseca celokupna linija biti raspoloživa i u okviru ponude Dahlia web prodavnice.

Dahlia

Predsednica Medical Spa asocijacije, primarijus Dr Gorana Isailović i dermatovenerolog je zajedničkom šetnjom i interaktivnim delom programa predstavila spa medicinski tretman po principu šumskog kupatila, uz fokus na samostalnoj primeni ove vrste terapije u prirodi, poput obližnje šume ili parka, sa ciljem efikasnog upravljanja stresom. Povodom dana zaštite životne sredine, gde je važno približiti se prirodi, osetiti i poštovati njen damar, istakla je i da linija kozmetičkih proizvoda Botanika koja sadrži esencije prirodnih komponenti, podjednako prati naš ritam lepote i podržava integritet i zdravlje kože. 

Dahlia

Da podsetimo, kompanija Dahlia ove godine proslavlja 100 godina poslovanja, oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja. Posvećena proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda, svojim korisnicima pruža različite benefite i zadovoljava sve potrebe tržišta. Uz poznate brendove kao što su Brion i Becollino, novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu predstavlja spoj snage tradicionalnih i modernih tehnologija.

Foto: Promo Dahlia, Unsplash