Teško je zamisliti da neko poput Cher, ikone stila i kraljice transformacija, može naići na potcenjivanje. Ali na početku njene karijere, dok još nije nosila titulu “boginje popa,” dogodio se trenutak koji danas deluje poput scene iz filma – njen lični “Pretty Woman” trenutak. U svojoj novoj autobiografiji Cher: The Memoir, Part 1, otkrila je kako je odgovorila na predrasude u jednoj luksuznoj prodavnici Beverly Hillsa, ostavljajući prodavačicu bez teksta.
Bilo je to sredinom 1960-ih, kada su hitovi I Got You Babe i Baby Don’t Go već osvetlili put Cher i Sonny Bonou ka slavi. Uprkos tome, svet mode i dalje nije bio spreman da je prepozna. Dok je šetala Rodeo Drive-om, njenu pažnju privuklo je upečatljivo psihodelično odelo – šareno, s velikom crvenom prugom, savršeno za njen prepoznatljiv stil. Kada je ušla u radnju da pita za cenu, prodavačica je jedva podigla pogled i hladno odvratila: „To je vrlo skupo, gospođice.“
Cher, tada u jednostavnom crop topu i zvoncarama, nije bila neko ko se lako obeshrabruje. Prodavačicino ponašanje – očigledno zasnovano na predrasudama – samo ju je dodatno motivisalo. Kada je ponovo pitala za detalje o komadu, naišla je na još jednu dozu snobizma. „Bila je toliko omalovažavajuća da sam odlučila da joj pokažem da je pogrešila,“ piše Cher u memoarima.
Umesto da napusti radnju, Cher je odlučila da promeni pravila igre. Rekla je da će kupiti odelo – i to ne samo jedno, već u svim bojama koje su bile dostupne. Prodavačica je ostala zatečena, a Cher je iz radnje izašla s tri varijante svog izabranog komada. „Račun je bio veći nego što sam mogla da zamislim,“ priznaje, „ali vredelo je samo da vidim izraz na njenom licu.“
Ova anegdota nije samo još jedan zabavni detalj iz života Cher – ona je dokaz njene nepokolebljive vere u sopstvenu vrednost i stil. Nekada, najveći trijumfi ne dolaze s pistama ili crvenim tepisima, već iz svakodnevnih situacija u kojima biramo da se borimo za sebe – s punim pravom i, naravno, u velikom stilu.
Pročitajte i Couple Alert: Šer ima 36-godišnjeg dečka
Foto: Profimedia, Promo