U razmaku od svega nekoliko dana, tri muzičke zvezde, Šakira, Majli Sajrus i Lana Del Rej promovisale su svoje nove albume i pesme. Naravno, ovo ne bi bilo ni malo čudno, da sve tri, istovremeno, nisu koristile svoju muziku kao sredstvo ljubavne osvete.
Majli je najavila nov album, sa pesmom “Flowers” koju je objavila na rođendan svog bivšeg muža Lijama Hemsforta. Da bi zabava bila još veća, spot je sniman u kući, u kojoj je mladi glumac izvršio preljubu, dok je bio u braku sa Majli.
U mužičkom videu, Majli nosi YSL odelo, koje je mnoge podsetilo na odelo njenog bivšeg muža sa premijere filma, kada ju je opomenuo pred fotoreporterima zbog ponašanja.
Šakira u novom singlu, jasno aludira na bivšeg muža Pikea i njegovu mladu ljubavnicu, zbog koje je njihov brak – nakon 10 godina ljubavi – okončan. Sebe je uporedila sa roleksom i ferarijem, dok je novu devojku svog bivšeg muža nazvala “kasio satom” i “tvingom”.
Međutim, Pike je bivšu ženu izvrnuo ruglu, potpisujući ugovor o sponzorstvu sa brendom Casio, i vozeći se u tvingu.
Lana del Rej za potrebe promocije svog novog albuma “Did You Know That There’s A Tunnel Under Ocean Blvd”, postavila je jedan jedini bilbord – u gradu svog bivšeg dečka, u Tulsi. To joj nije bilo dovoljno, već je ovo obajvila i na svom instagram profilu sa porukom “lično je.”
Možda vam sve ovo može delovati jadno, kao očajnički potez gubitnica, ali kada pogledate milionske preglede novih pesama, kojima ruše sve rekorde, zar ne zvuči kao sjajno osmišljen marketinški trik? Nema sumnje, pevačice su postavile nove marketinške standarde, dižući prašinu koja, čini se, neće uskoro slegnuti.
Foto: Profimedia, Instagram
Priredila: T.M.