Novi planovi Marka Cukerberga.
Očekuje se da će društveni gigant, usred jedne od najgorih PR kriza u svojoj 17-godišnjoj istoriji, objaviti novo ime do kraja meseca, prema izveštaju tehnološko-informativnog portala “The Verge”, pozivajući se na anonimni izvor.
Novo ime Facebooka trebalo bi da odražava Cukerbergovo pozicioniranje kompanije iznad društvenih mreža – u program virtuelnih “metaverzalnih” iskustava, prema “The Verge”.
Cuckerberg planira da razgovara o novom imenu na Facebook Connect konferenciji, 28. oktobra, ali nov korporativni naziv mogao bi biti objavljen pre toga, kako navodi The Verge. (Facebook bi trebalo da objavi zaradu u trećem kvartalu, u ponedeljak, 25. oktobra, nakon zatvaranja tržišta.)
Na kompanijskom Q2 earning sastanku, Mark je skicirao svoju viziju “metaverza” – otvorenog, virtuelnog okruženja u kojem možete razmenjivati iskustva sa drugim ljudima – koji će biti naslednik današnjeg mobilnog interneta. Rekao je da će to biti “krajnji izraz” društvene tehnologije i predvideo da će se Facebook u budućnosti posmatrati kao “metaverzalna” kompanija, a ne kao kompanija za društvene mreže.
U skladu sa time, promena korporativnog imena, dala bi Facebook-u priliku da predstavi svoju novu priču. Novo ime obuhvatalo bi njegove pojedinačne aplikacije i poslovne jedinice, uključujući Facebook, Instagram, WhatsApp i Oculus.
Facebook je odbio da komentariše navode protala The Verge, te nam samo preostaje da vidimo šta osnivač ovog medijskog giganta priprema u bliskoj budućnosti.
Foto: Shutterstock, Instagram
Priredila: T.Mišović